Imatge i material gràfic
Redefinició de la imatge de marca i creació d'una identitat visual, amb creació de manuals i plantilles per implantar a diferents canals de comunicació.
Imatge de marca (definició)
Objectius i públic
Segmentació, necessitats, motivacions.
Personalitat i valors
Arquetip, atributs, promesa de marca i eslògan.
Identitat visual
ALogotipus, tipografies, paleta de colors.
Manual d’identitat de marca
Usos, mides, seguretat, exemples d’aplicació.
Plantilles
Cartells, xarxes socials, newsletters, dossiers i presentacions.
Material gràfic (implementació)
Cartelleria
Cartelleria d’esdeveniments, formats i suports.
Vinils
Distintiu d’associat i identificació de participants.
Material imprès
Fulletons, passaports de compra i altres formats.
Banc d’imatges
Fotografia d’establiments i recursos d’us lliure.
Kit de fitxers
Editables, arxius per impremta i especificacions d’impressió.
Resultats
Objectius, públics, personalitat, to de veu i missatges clau.
PLogotip, tipografies, paleta de colors, retícules, marges i bons i mals usos.
Plantilles de cartells, vinils, senyalística, posts per xarxes, newsletters, dossiers i presentacions.
Arxius editables (AI/PSD), arxius finals (pdf, png, svg) i banc d’imatges.